Reklamační řád
Vážený spotřebiteli,
Děkujeme Vám že jste si zakoupili naši obuv, na kterou se poskytuje záruka na výrobní vady ve lhůtě 24 měsíců od data jejího prodeje. Se zakoupenou obuví se vám dostává do rukou i doklad o zakoupení obuvi. Bez dokladu o zakoupení nelze přebírat ani uznat jakoukoli reklamaci.
Ošetřování a údržba obuvi
Při výběru obuvi rozlišujte i obuv podle účelu, pro kterou je určena (vycházková, společenská). V případě, že obuv se používá pro jiný účel než je určená, může dojít k jejímu poškození. Toto poškození pak nelze kvalifikovat jako reklamaci.
Před prvním použitím usňovou obuv ošetřete vhodným krémem nebo impregnací, čímž vytvoříte účinnou ochranu proti promáčení. Jen pravidelným ošetřováním získá useň dlouhodobou ochranu.
Při obouvání uzavřených střihů používejte obouvací lžíci, aby se nedeformovala platná část obuvi.
Po vyzutí obuv napněte na napínáky odpovídající tvaru a velikosti. Tímto udržíte tvar obuvi, vyrovnáte záhyby vzniklé při chůzi a prodloužíte životnost obuvi.
Obuv pravidelně střídejte (jen tak se může obuv zbavit vlhkosti z Vašich nohou)
Snažte se vyvarovat úplnému promáčení obuvi, pokud se tak stane, suší ji při pokojové teplotě vyloženou novinovým papírem. Po vysušení ji ošetřete podle návodu pro použitý materiál svršků.
Promáčenou obuv nikdy nesušte v kontaktu ani v bezprostřední blízkosti tepelných zdrojů!
Obuv pravidelně kontrolujte a zajistěte včasné opravy patníků, prošlapaných, běžně opotřebovaných podešví, porušených, šitých a lepených spojů a jiných vzniklých chyb způsobených běžným opotřebením.
Obuv z hladkých usní – zbavit nečistot vhodnou kartáčkem, měkkým hadříkem, případně vlhkou houbou, suchou useň ošetřete krémem. Vyvarujte se rozmáčení, poškozuje vzhled povrchové úpravy a deformuje tvar. Pokud dojde k promáčení obuvi, dbejte na její včasné očištění, vysušení a nakrémování krémem určeným pro příslušný druh usně a typ povrchové úpravy.
Vlasové materiály – velur a nubuk – znečištění odstranit bílou mazací gumou, kartáčovat bez otřepů vlasy! Na ošetření jsou vhodné impregnační přípravky ve sprejích. Vlasová useň se nikdy nekrémujeme!
Laková useň – nečistoty odstranit měkkým textilem za sucha nebo mokra. Povrch je nutně ochránit před chemickými vlivy, rozmáčením a mrazem do -5 °C.
Povrstvená useň – viz laková useň.
High – tech materialy (nappa – strech) – se snadno čistí měkkým hadříkem a teplou vodou (max 30 ° C). Nepoužívejte krémy a leštidla.
Textilní obuv – čistit jemným kartáčováním podle druhu textilu a povahy znečištění také vytíráním za vlhka, mastné skvrny – čističem skvrn na textil.
Doporučujeme impregnovat – nikdy neprat!
Syntetické materiály – plasty, koženky a Poromer -umývať vlhkým hadříkem a otřít do sucha.
Upozornění
Useň není vodou nepropustný materiál. Tuto vlastnost lze zlepšit ošetřením a to už před prvním použitím a pak pravidelným opakováním. Přesto obuv z tohoto materiálu není vhodná do deště, tak jak lakovaná useň do mrazu. Úplná promočení usňovou obuvi trvale poškodí její vzhled a deformuje tvar. Téměř každá useň je dobarvován do žádoucího odstínu, což může při nadměrném pocení nebo provlhnutí způsobovat částečné zabarvování. K eliminaci doporučujeme speciální přípravky a používání vyměnitelných stélek. High-tech materiály (nappa – strech) se čistí výlučně vodou, pak se vysuší měkkým suchým hadříkem.
Podmínky reklamace
Případná reklamace musí být uplatněna v e-shopu, kde byla obuv zakoupena a to bez odkladu, nejlépe ihned po zjištění chyby odesláním na adresu sídla firmy.
K reklamaci je třeba předkládat pouze obuv vyčištěnou a zbavenou nečistot všech nečistot v pevné nejlépe v původní krabice označené kódem vzoru.
Sníží se tak riziko poškození obuvi při přepravě.
Reklamaci kupující doloží písemným vyjádřením o stavu poslané obuvi, kde je přesně
definovaná chyba reklamované obuvi.
Po uplynutí záruční doby nárok na reklamaci zaniká.
Záruka se vztahuje na :
Výrobní vady nebo jiný rozpor s kupní smlouvou (např. liché v obuvi, chybějící část výrobku …), které se vyskytnou v průběhu záruční doby v délce 24 měsíců od data prodeje a to při dodržení účelovosti zboží, doporučeného způsobu ošetřování a údržby uvedené v záručním listu. Uplynutím záruční doby právo reklamovat zaniká. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností výrobku, tj dobou, po kterou při správném používání a ošetřování může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho užívání vydržet.
Vadou se rozumí nedostatek na zboží, kterým je omezeno, případně znemožněno jeho další používání (např. prasklá podešev, …), pokud však příčinou tohoto stavu nebylo opotřebení zboží, úmyslné či neúmyslné poškození, zanedbání základních pravidel údržby.
Záruka se nevztahuje na:
vzhledové a funkční změny zboží i jejich součásti mající svůj původ v opotřebení během záruční doby,
opotřebení vlivem nesprávného výběru a používání,
opotřebení v důsledku nedodržení zásad účelovosti, ošetřování a údržby,
mechanické poškození (okopání obuvi, deformace podpatků způsobené obouváním bez obuvJak, bez rozšnurovania a rozevření zipu obuvi, protržení a prořezání vrchního nebo spodkové materiálu ostrými předměty),
znehodnocení podšívek obuvi působením potu,
prodření podšívek v patě při nošení nezašnourovanej obuvi,
prodření podšívek v místě prstních a palcových kloubů vlivem nesprávné volby velikosti a obvodní šířky,
poškození zboží vlivem působení olejů, nafty, benzínu a jiných agresivních látek.
Pro přijetí zboží k bezplatné záruční opravě je nutno doložit:
Doklad o zakoupení plus záruční list.
Reklamované zboží musí být kompletní, řádně vyčištěn, vysušený tak, aby posouzení reklamace nebránily obecné zásady hygieny.
Upozorňujeme že záruční list je nedílnou součástí kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím. Bez záručního listu bude oprava účtována jako nezáruční.
Záruční lhůta se prodlužuje o dobu kdy bylo zboží v opravě, tj. o dobu, kdy je kupující povinen po skončení opravy zboží převzít. Uvedená lhůta je max. 30 dní a je vyznačena na reklamačním listu.
Kupující je povinen chybu nebo jiný rozpor s kupní smlouvou reklamovat ihned jak se chyba projeví. Při uplatnění záručního práva se bude podle rozsahu chyby postupovat v následném pořadí:
Bezplatná záruční oprava
Výměna zboží
Odstoupení od kupní smlouvy
Upozorňujeme, že pokud dojde k poškození zboží v důsledku zanedbání řádné údržby a ošetření podle tohoto záručního listu, nebude se brát případná reklamace na zřetel.
Přejeme Vám, abyste se v této obuvi cítili pohodlně.